volkl
blizzard
head
dalbello
technica
holmenkol
leki

Všeobecné obchodní podmínky

Obchodní podmínky společnosti Martin Novotný se sídlem Zenklova 168, 180 00 Praha 8, IČO 63966760, DIČ CZ-7508130399 pro prodej zboží prostřednictvím elektronického obchodu na internetových adresách www.lyzeseslevou.cz.

EET - informační povinnost

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen         zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

I. Úvodní ustanovení

  1. Těmito obchodními podmínkami se řídí prodej a nákup zboží v internetovém obchodě provozovaném na adresách www.lyzeseslevou.cz.
  2. Zákazník (spotřebitel) se zavazuje seznámit se s těmito obchodními podmínkami před učiněním objednávky.
  3. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy, kterou zákazník (spotřebitel) uzavírá s prodávajícím.

II. Spotřebitelé

  1. Spotřebitelem je osoba, která při uzavírání a plnění kupní smlouvy s prodávajícím nejedná v rámci své podnikatelské činnosti. Pokud není uvedeno jinak, vztahují se na spotřebitele práva a povinnosti zákazníka.

III. Předmět uzavírané kupní smlouvy

  1. Zákazník objednáním zboží u prodávajícího podává návrh kupní smlouvy, která je uzavřena až v okamžiku závazného potvrzení objednávky prodávajícím. Předmětem této kupní smlouvy je závazek prodávajícího dodat zákazníkovi objednané zboží a závazek zákazníka objednané zboží převzít a zaplatit prodávajícímu kupní cenu zboží a náklady nadopravu zboží /ceník dopravy zboží uveden ve článku IV. bod 3/.

IV. Kupní cena a platební podmínky

  1. Veškerá prezentace zboží umístěná v internetovém obchodě www.lyzeseslevou.czje informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.
  2. Každé nabízené zboží obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech poplatků vztahujících se ke zboží.
  3. Náklady na balné a dopravu zboží zákazníkovi jsou stanoveny následovně:  

    ·         Osobní odběr                                                                    zdarma

    Osobní převzetí na naší prodejně na Praze 8, Zenkova 168. E-shopové  ceny platí na prodejně při platbě v hotovosti nebo při platbě převodem na náš účet předem. Většina sortimentu je připravena k odběru v den objednávky nebo následující den po objednávce. Obratem Vás budeme informovat o možném termínu odběru.

    ·         Česká pošta                                                                       149,- Kč – 249,- Kč

    Doprava prostřednictvím České pošty je účtována dle váhy Vámi vybraného sortimentu.
    Cena 149,- Kč včetně dobírky je účtována při váze zboží do 10 kg (např. váha lyž.setu je cca 6kg). Při překročení této váhy je cena dopravného 249,- Kč. Termín dodání 2-5 pracovních dnů.

    ·         Toptrans do 24hodin                                                      290,- Kč

    Zboží je možné po dohodě s prodávajícím dodat na určenou adresu do 24 hodin po odeslání přepravní společností Toptrans na dobírku. Při požadavku této služby Vás budeme neprodleně kontaktovat a domluvíme s Vámi podrobnosti dodání. Firma Novotný Martin Sport Novotný nepřebírá zodpovědnost za dodání zboží do 24 hodin firmou Toptrans a.s

    ·         Doprava na Slovensko                                                   290,- Kč

    Doprava na Slovensko je možná prostřednictvím České pošty. Cena dopravy Českou poštou je účtována dle váhy. Cena 290,- Kč včetně dobírky je účtována při váze zboží do 10 kg (např. váha lyž.setu je cca 6kg). Při překročení této váhy je cena dopravného 350,- Kč. Při volbě platby dobírkou uhradíte po obdržení zboží částku v EUR (dopravce přepočítá částku dle aktuálního kurzu).

     

  4. Zákazník je povinen zaplatit kupní cenu a také náklady spojené s dodáním zboží ve smluvené výši bezhotovostně na účet prodávajícího nebo v hotovosti při dodání zboží. Způsob úhrady kupní ceny je zákazník povinen uvést v objednávce.
  5. Při platbě bezhotovostním převodem z účtu obdrží zákazník potvrzení objednávky a následně fakturu v pdf formátu, ve které jsou uvedeny veškeré údaje nutné pro platbu převodem na účet prodávajícího. Zboží bude expedováno až po připsání částky na účet prodávajícího. Pokud nebude částka připsána na účet prodávajícího do 10 dnů od uzavření smlouvy, má se za to, že zákazník od smlouvy odstoupil a prodávající nemá povinnost zboží zákazníkovi dodat a zboží bude uvolněno pro další prodej.
  6. Při volbě způsobu platby v hotovosti při dodání zvolenou přepravní společností prodávající dodává zboží zákazníkovi na dobírku a zákazník zboží zaplatí při dodání zboží. Při volbě osobního odběru na prodejně, Zenklova 168, Praha 8 uhradí zákazník zboží v hotovosti při osobním převzetí zboží.
  7. Veškeré uvedené ceny jsou platné. Platné ceny jsou potvrzeny zákazníkovi prodávajícím v okamžiku potvrzení objednávky a jsou závislé na platných cenách v okamžiku přijetí objednávky. Nabídka včetně akcí a výprodejů platí do vyprodání zásob. Veškeré změny a změny cen jsou vyhrazeny.

V. Objednání zboží

  1. Zákazník vybere požadované zboží v sortimentu, vloží požadovaný produkt do elektronického nákupního košíku volbou „vložte do košíku“, produkt se zobrazí v košíku. Poté může pokračovat v nákupu výběrem dalšího zboží volbou „zpět do obchodu“ nebo v případě, že nepožaduje nákup dalšího produktu, vybere volbu „přejít na košík“. Zobrazí se obsah nákupního košíku, kde je možnost změnit údaje o množství vybraného zboží, zrušit obsah košíku. Jestliže košík obsahuje požadovaný sortiment, zákazník zvolí volbu „objednat“. Zobrazí se formulář pro vyplnění kontaktních údajů/zvýrazněná pole povinně/, zadá souhlas s těmito obchodními podmínkami a volbou „pokračovat“ přejde k výběru dopravy a platby. Zákazník vybere požadovaný druh dodání a platby za zboží – v košíku se automaticky zobrazí celková cena zboží včetně dopravy, která je kalkulována dle článku IVbod 3 a vybere volbu „pokračovat v objednávce“. Zobrazí se celkový přehled objednávky a v případě souhlasu s touto objednávkou zadá zákazník volbu „potvrdit objednávku“. Elektronický obchod automaticky odešle na uvedený e-mail, který zákazník zadal při registraci, potvrzení přijetí objednávky.Zákazník bude v co nejkratším termínu kontaktován prodávajícím ohledně potvrzení objednávky, s termínem odběru nebo informací o termínu odeslání zboží zákazníkovi.

VI. Storno objednávky

  1. Zákazník může stornovat objednávku nejpozději do okamžiku jejího závazného potvrzení prodávajícím.

VII. Dodání zboží

  1. Zboží je prodávajícím dodáváno zákazníkovi na adresu uvedenou zákazníkem spolu s daňovým dokladem o zakoupeném zboží, na kterém jsou uvedeny plné identifikační údaje prodávajícího.
  2. Zboží je zákazníkovi dodáno, je-li doručeno prodávajícím na adresu, kterou zákazník uvedl. Nepřevezme-li zákazník zboží, platí veškeré náklady spojené s dodáním zboží a rovněž i náklady spojené s opětovným dodáním zboží. Vlastnické právo ke zboží přechází na zákazníka jeho zaplacením.
  3. Zboží je zákazníkovi dodáno v co nejkratší možné době, k odeslání zboží dochází zpravidla do 2 pracovních dní. V případě, že zboží není již skladem, zákazník bude obratem informován o nejbližším možném termínu dodání.
  4. Pro včasné doručení zásilky předáváme přepravci (Česká pošta, Toptrans) telefonní číslo zákazníka. Tento údaj nebude použit k jiným účelům.

VIII. Odstoupení spotřebitele od smlouvy

  1. Spotřebitel má právo od uzavřené kupní smlouvy písemně odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. V písemném odstoupení od kupní smlouvy je spotřebitel povinen uvést jméno, příjmení, číslo objednávky a datum podání objednávky a toto odstoupení adresovat prodávajícímu.
  2. V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno včetně všech jeho součástí a příslušenství do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Zboží musí být vráceno nepoškozené, s dokladem o koupi a v původním obalu. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, nese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu. Spotřebitel je povinen doručit zboží prodávajícímu. Po splnění těchto podmínek bude spotřebiteli vrácena celá vyfakturovaná hodnota včetně dopravného.

IX. Záruka za zboží a reklamace

  1. Záruka za zboží prodávané v internetovém obchodě prodávajícího se řídí platným a účinným právním řádem České republiky.
  2. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním.
  3. Zákazník je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu zboží, je zákazník povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zboží za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodáno nové zboží. Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zboží bylo řádně a včas dodáno.
  4. V případě mechanického poškození zboží, které nebylo patrné při převzetí zásilky, je zákazník povinen neprodleně reklamovat zboží do dvou dnů po dodání zboží. Pozdější reklamace mechanického poškození již není možné uznat z důvodu vypršení pojistné doby přepravní společnosti. V případě nesprávného používání zboží nese odpovědnost zákazník.
  5. V případě, že zákazník zjistí, že zboží není při převzetí ve shodě s kupní smlouvou nebo vyskytne-li se u zboží vada, může zákazník uplatnit u prodávajícího reklamaci. Za rozpor s kupní smlouvou nebo za vadu zboží nelze považovat a reklamaci nelze uplatnit v případě, že:
  6. - změna vlastností zboží vznikla v důsledku opotřebení či nesprávného používání, skladování, nesprávného zásahu či mechanického poškození
  7. - změna vlastností zboží vznikla v důsledku neprovádění nutné údržby nebo v důsledku jejího nesprávného provedení
  8. - reklamace se týká vady, pro kterou byla sjednána nižší cena, jde-li o zboží použité a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení, které mělo zboží při převzetí zákazníkem, zboží již je zcela opotřebováno v rámci své užitné hodnoty.
  9. Zákazník by měl uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu ihned po zjištění vady. V případě, že zákazník bude zboží po zjištění vady nadále používat a způsobí tak rozsáhlejší poškození, nebude reklamace uznána. Zákazník je povinen prokázat, že jeho nárok na vyřízení reklamace je oprávněný, tzn. doložit místo a čas uskutečnění koupě a cenu zakoupeného zboží. Výše uvedené náležitosti doloží zákazník prodejním dokladem, záručním listem, popř. jiným věrohodným způsobem.
  10. Lhůta pro uplatnění reklamace (záruční doba) je 24 měsíců a počíná běžet v okamžiku převzetí zboží zákazníkem, pokud není zvláštním právním předpisem stanovena záruční doba delší. Právo na reklamaci zanikne, nebylo-li uplatněno v záruční době. Doba od okamžiku uplatnění reklamace do doby, kdy je zákazník povinen zboží po skončení opravy převzít, se do záruční doby nezapočítává. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho součástí, začne běžet záruční doba znovu od převzetí zboží (součásti).
  11. Prodávající je povinen o oprávněnosti reklamace rozhodnout ihned, ve složitějších případech do třech pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady. Prodávající je povinen vydat zákazníkovi potvrzení, ve kterém uvede, čas a místo uplatnění reklamace, charakteristiku vytknuté vady a způsob a lhůtu vyřízení reklamace. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající sezákazníkem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty, má zákazník stejná práva jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. Prodávající je oprávněn rozhodnout o reklamaci sám a není povinen vyhovět žádosti zákazníka o posouzení oprávněnosti reklamace třetí osobou. Prodávající je dále oprávněn rozhodnout sám o způsobu provedení záruční opravy. Zákazník nemůže bez souhlasu prodávajícího předat zboží k opravě třetí osobě. V takovém případě ztrácí zákazník nárok na bezplatné provedení opravy. Zákazník je povinen převzít si zboží k datu uvedeném na potvrzení o vyřízení reklamace. Nevyzvedne-li si zákazník zboží do šesti měsíců od vyznačeného data a byl-li v této době zákazník alespoň jednou vyzván k převzetí zboží, má prodávající právo zboží zlikvidovat.
  12. Vady, jejichž odstraněním neutrpí vzhled, funkce a kvalita zboží, a oprava může být řádně provedena ve stanovené lhůtě, jsou vady odstranitelné. Posouzení charakteru vady přísluší prodávajícímu. Prodávající je povinen v takovém případě vadu bezplatně a bez zbytečného odkladu odstranit a zboží opravit. Zákazník může požadovat výměnu zboží pouze v případě, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li výše uvedený postup možný, může zákazník žádat přiměřenou slevu z ceny zboží nebo od smlouvy odstoupit. V případě, že se u zboží projeví stejná odstranitelná vada i po předchozích nejméně dvou opravách nebo vyskytnou-li se u zboží současně alespoň tři odstranitelné vady, má zákazník stejná práva, jako by se jednala o vadu neodstranitelnou.
  13. Vady, které nelze odstranit a které brání řádnému užívání zboží, jsou vady neodstranitelné. Zákazník je v takovém případě oprávněně požadovat výměnu zboží nebo od smlouvy odstoupit.
  14. V případě, že prodávající reklamaci odmítne jakožto neoprávněnou, nebo dojde-li v průběhu reklamačního řízení k jinému sporu, je zákazník oprávněn obrátit se na soudního znalce a vyžádat si u něj posudek o oprávněnosti reklamace. V případě, že výše uvedený znalecký posudek prodávající neuzná, případně předloží zákazníkovi posudek s odlišným výrokem, mají obě strany právo obrátit se na příslušný soud.

X. Ochrana osobních údajů

  1. Ochrana osobních údajů zákazníka, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
  2. Zákazník dobrovolně poskytuje své osobní údaje prodávajícímu a souhlasí s jejich zpracováním, shromažďováním, uchováním a evidencí za účelem uzavření kupní smlouvy s prodávajícím. Prodávající neposkytuje takto získané osobní údaje třetím osobám, vyjma dopravců zboží, a to pouze k řádnému doručení zboží zakoupeného zákazníkem. Osobní údaje jsou poskytovány pouze v minimálním rozsahu nutném k řádnému plnění uzavřené kupní smlouvy mezi zákazníkem a prodávajícím.

XI. Další ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím.
  2. Veškeré údaje zveřejněné na webových stránkách internetového obchodu jsou chráněny příslušnými právními předpisy a nesmějí být bez našeho souhlasu nebo souhlasu držitele autorských práv jakkoli dále kopírovány nebo zpřístupňovány třetím osobám.
  3. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování Martin Novotný, Zenklova 168, 182 00 Praha 8, adresa elektronické pošty info@lyzeseslevou.cz, telefon 283841718,608330814.

 

V Praze dne 30.9.2014